keskiviikko 29. tammikuuta 2014

Päivän asu!


Nythän pitäis esitellä joku erikoinen ja sikamagee asukokonaisuus mutta ei mulla oo sellasta tarjota nyt tähän hätään. Mun päivän asu on ihana päällä vaikka ulkonäkö ei silmää hivelekkään.

Tänään oli avoin päiväkoti päivä ja pakkanen paukku ulkona.

Musta on ihanaa vetää välillä rennot vaatteet päälle muuallekkin kun vaan kotiin. VILLASUKAT, kollarit ja huppari <3 ah ja niin pipo!  (kollarit h&m, toppi Gina tricot, huppari Stadium, pipo Anton&nina)

Ei siis tuota ongelmaa näyttäytyä ihmisten edessä näinkin ja vielä ilman meikkiä. Meikittömyys johtuu kyllä tänään siitä, että mun kasvot on hieman ottanu itteensä tosta kauan kestäneestä pakkasesta :/ Naama niin korppukuiva vaikka uskokaa tai älkää mä rasvaan sitä paljon.
Ainut että me ollaan tänää menossa kavereitten kanssa syömään Bella Roma raflaan ekaa kertaa. En tiiä millanen paikka se on, kuinka hieno. Sinne olisin mielelläni meikkiä naamaan sutinu, mutta saa mennä nyt naama ihan naturelina että tän sais joskus kuntoon.

Miten muut pukeutuu kun lähtee pois kotoo, ootteko tarkkoja vaatteista ja pitääkö naamassa olla aina edes vähän meikkiä? :)

Laitetaan nyt sitten muunkin poppoon asukuvat.
 Pimuskainen <3 Kaikki vaatteet taitaa olla henkka maukalta.
Pimun syntymän jälkeen, mä ihastuin hirveesti tunikoihin ja mekkoihin. Runsaan pulauttelun takia mä koin ne kuitenkin hankalaks, kun vaatteita sai vaihtaa jatkuvasti.
Pulauttelun vähennettyä aloin taas hamstraan niitä ja neidin vaatekaapista löytyykin  aika paljon mekkoja ja tunikoita.
J:n kohalla mä suosin tosi pitkään bodyjä sekä housuja. En tykänny normi paidoista kun ne nousi niin helposti ja ne oli mun mielestä niin isojen poikien vaatteita. Nyt Pimulla käytän kyllä myös bodeja paljon housujen kera, mutta kyllä vaan noi mekot on mun sydämen vallottanu.


J: asukokonaisuus on tänään Po.pin housut ja benettonin huppari. Tykkään ostella J:lle rentoja vaatteita, yks lempparini sillä onkin Puman ihanan pehmee kollari takki+housut setti.
Herra on vaan ite alkanu tuleen vähän tarkemmaks vaatteistaan ja saattaa vaatia farkut jalkaansa kun lähetään. :)

Millasia vaatteita te suositte lapsilla? Tykkäättekö pukee tyttöjä mekkoihin ja poikia farkkuihin?

Loppuun viä kuva kärryn kanssa viipottajasta :)

8 kommenttia:

  1. Minä en pysty lähtemään kotoa ilman meikkiä. Ripseni ja kulmakarvani ovat luonnostaan niin vaaleat, että niitä ei näy ollenkaan ilman meikkiä. Näytän siis hyvin kalpealta (ja voisin väittää hieman syöpäpotilaalta), joten ripsaria on pakko laittaa ennen kuin ovesta uskaltautuu ulos. Tai no lenkille en laita. :D Ja collarit pyrin vaihtamaan farkkuihin, mutta ihan aina ei jaksa.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on iho tosi vaalee, näytän sen takia kans helposti kalpeeta ja huonosti nukutun yön jälkeen tummat silmänaluset loistaa kilometrin päähän. Sen takia koitan yleensä laittaa edes jotain naamaani, mutta mikään pakko se ei mulle oo. Jos on yhtään kiireempi aika taulu niin jätän arkisin suosiolla pistämättä :)

      Poista
  2. Aika harvoin tulee lähdettyä kotoota ilman meikkiä minnekään. Sen verran pinnallinen :D

    Kotona ollessa kollarit on kovassa käytössä ja hupparit. Ihanan lämpöistä:) Theolla suosin vielä bodeja ja sitten rentoja pöksyjä. Sitten kun lähdetään johonkin niin laitetaan pojallekin farkut jalkaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :)
      Meilläkin on erikseen lapsilla vähän siistimmät vaatteet sitä varten kun lähetään johonkin ja sitten koti/arkivaatteet erikseen. Vaikkakin J tosiaan haluaa nykyään niitä mitä mä oon pitäny parempina vaatteina EI arkikäytössä, niin päällensä muuten vaa,.

      Poista
  3. Mä en myöskään lähe ilman meikkiä kovinkaan kauan =D multa tullaan kysymään kalpeanaamana et oonks sairas jos jätän meikkaamatta =D mulla kun ei ole yhtään väriä naamassa ilman ripsaria ja kulmien piirtämistä. Mutta siinäpä se, en sen kummemmin muita meikkeijä käytäkkään =)
    Ihanan keväisen sporttinen sun keltanen pusakka <3

    VastaaPoista
  4. Mä muistan joskus yläasteella ku menin ekan kerran ilman meikkiä kouluun niin kaikki kysy oonko kipee :DD

    VastaaPoista
  5. ihanan rento asu! :) eikä toi mun mielestä mikään ruma todellakaan ole!

    http://lastenvaatemania2.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. ihanan rento asu! :) eikä toi mun mielestä mikään ruma todellakaan ole!

    http://lastenvaatemania2.blogspot.fi/

    VastaaPoista