perjantai 10. tammikuuta 2014

iiiihana perjantai.

Tänään on ollu muutenkin hyvä fiilis, mutta fiilis vaan kasvo kun mies tuli työreissusta kotiin.
Ensinnäkin se tuli 6h aikasemmin mitä odotin ja kaikenlisäks, se oli käyny ostaan mulle järkkärin mistä olin puhunut että olis nyt gigantissa tarjouksessa. En malta oottaa että akku latautuu ja saan ottaa ekat kuvat. Ainut että muistikorttia hää ei tajunnu ostaa, täytyy koittaa käykö tosta pokkarista ens hätään muistikortti siihen ja ostaa uus..

J oli tänään kerhossa, sillä aikaa kävästiin Pimun kanssa cittarissa ja tiimarissa. Tiimarissa oli kaikki -50% joten jotain pientä sitten tarttukin mukaan.
Samalla oli pakko käydä ostaan cittarin hiustalosta uus hoitoaine, ku ne tosiaan loppuu mulla aina ennen shampoita.

Toi hello kitty (mille en muuten oikein lämpee tyttöjen vaatteissa, tai muutenkaan...) ja cars vihko on lapsille sellaset mihin alan kirjottaan vähän päiväkirjamaisesti aina välillä mitä ollaan tehty ja muita kehitysaskeleita lapsista. Harmittaa kun en oo tajunnu tehä tota jo J:n ollessa pienempi, että olis muistissa kaikki pienet asiat mitkä on unohtunu. Onneks kaikki suurimmas oppimiset yms. näkee valokuvista ja vauvakirjasta, mutta silti.

Pimukin on alkanu enemmän ja enemmän pääseen kokonaan ylös tukee vasten :)


2 kommenttia:

  1. mä oon kanssa nyt tuumaillut tota samsungin kameraa, hirveesti tekis mieli käyä hakemassa itellekkin :) laita sit heti kuvia mitä oot sillä ottanu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi vaikuttaa kyllä tosi hyvältä kameralta, tälläselle alottelijallekkin :)

      Juu pistän kuvia näytille :)

      Poista