torstai 23. tammikuuta 2014

Pienet shoppailut.

Mä toivon joululahjaks vaan lahjakortteja ja niitä sitten sainkin.
Musta tuntuu vaan joka kerta kun mulla on lahjakortti johonkin, että sillon sieltä liikkeestä ei löydy sitten yhtään mitään! Tänään sain tuhlattua h&m, sekä gina tricotin lahjakortit. Mikäköhän siinäkin on, että jos on liike missä on myös lastenvaatteita niin hyvin usein tulee ostettua lapsillekkin jotain? :D

Mä huomasin viime viikolla että Pimu pelkää kenkiä! Ihan oikeesti. Pimu on kyllä sen sortin herkkisnössykkä ettei mitään rajaa :D Kummisetänsä pitää usein lippistä, lippis on myös tosi pelottava vaikka se ei olis ees kenenkään päässä. Pipopäiset ihmiset myös aiheuttaa huudon joskus.
No mut joo, niimpä mä päätin että nyt tarvii ostaa sille kengät (aiemmin oli vaan sellaset toppatöppöset) jotta tottuu niihin hyvissä ajoin ennenkun oppii käveleen.
Isoveljen ensiaskel kengät kaivoin hyllyltä ja niillä ensihätään harjoteltiin kun johonki lähettiin ja itku pääsi pari ekaa päivää jokakerta kun kengät jalkaan laitettiin, nyt neiti ne onneks jo sulattaa eikä mee naama mutruun :)

Kuvassa nää ei näytä niin söpöiltä, mutta ihanat noi on kun on oikeesti niin minit <3 koko 18-19.

H&M lähti mulle mukaan trikoomekot sekä ihan perus kotikollarit. Noi on niin ihanat jalassa!
Ginasta löyty huppari ja toppeja. Noi trikoomekot ja ginan topit on sellasia vakiovaatteita :D ginan toppeja löytyy varmaan 50 eri väreissä, mä vaan tykkään kun noi on pitkiä eikä tarvi vedellä helmaa alaspäin. Noita hamosia sitten oikeestaan käytän eri tarkotukseen, nimittäin jatkopaloina :D  Viihteellä/jossain muualla mihin pukeudun hienommin tykkään pitää ns.biletoppeja/tunikoita mutta mulla ei iiiihan niin rento fiilis oo jos joudun kokoajan miettiin  ei kai pylly vilku :D joten tollasen usein laitan vielä topin jatkoks.

Kaverille piti käydä vaan hakeen kahvi mutta kun tiskille mentiin ja aivan ihanat tarjottavat osu silmiin niin pakkohan se oli jotain ottaa. I H A N A jäätelöannos uppos kyllä nopeesti, sen jälkeen olikin sit sellanen olo että makeeta tuli syötyä.

6 kommenttia:

  1. Ompa söpöt kengät ja herkullisen näköinen jäätelöannos. :)

    Mä tykkään kans noista pitkistä topeista. Ihan parhaita ja tuskin osaisin edes enää käyttää lyhyempiä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo noi on ihanat kenkulit :)

      En mäkään enää varmaan osais ees käyttää lyhyempiä, onneks nyt on muodissa ollukkin jo oitkään vähän pidemmän malliset vaatteet eikä napapaidat :D :)

      Poista
  2. Oi, kiitos toppivinkistä! Mie _vihaan_ liian lyhyitä toppeja, joita melkein kaikki miulle on. Meillä ei tietyti ole täällä Ginaa mutta pitää naapurikaupunkireissulla käydä hamstraamassa.

    Tunnistan myös tuon "piti ostaa itselle, ostin lapselle" -tilanteen. :D

    Ihanan rento blogi siulla, jään seuraamaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva kun jäät seuraileen :)

      Mä oon aika pitkä, niin mullekkin melkein kaikki normi mittaset topit on aina lyhyitä :/

      Poista
  3. oi mikä jäätelöannos! :P teillä on kyl ihanan näköinen koti. Meilläkin on makkarissa isokuvioista tapettia, minkä mä haluisin vaihtaa mutta mies ei :D jään lukemaan blogias.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ja kiva kun jäät seuraileen :)

      Hah, miehet tykkää sit tollasesta vallitsevasta tapetista, mä nyt niin haluisin jonkun rauhallisen ja yks värisen tapetin siihen päätyseinään :)

      Poista