maanantai 20. tammikuuta 2014

Viikonlopun viihteet.

Lauantaina oli pitkästä aikaa kahden mun parhaan kaverin kanssa illanistujaiset (eli ryppyilta ihan vaan :D).
Toisen näistä kavereista oon tuntenu ehkä 4 vuotiaasta saakka ja toisen ala-asteelta. Ollaan oltu kaikki samassa pikku koulussa ja kavereita ja sillon, kunnolla meiän kaveriporukka nivoutu yhteen joskus yläasteella.

Pimulle iski korvatulehdus, mikä vähän kitinällään vaikeutti mun laittautumista kun isoveljenkin kanssa piti ulos lähtee, mutta ihan hyvin sain loppujen lopuks itteni kuosiin kun isoveli ja isi ulkoili.

Hiusten laitto kesken.


Vessassa räpsittiin kunnon teini kuvia ;)

Kiva oli kyllä ilta, melkein pilkkuun saakka jaksoinkin.

Seuraavana aamuna IHME kyllä sain nukuttua 10.30 saakka eikä onneks ollu minkäänlaisia oloja.

Aloin käymään J:n vaatekaappia läpi, pienet vaatteet pois. Alkaa olla jo sellanen kasa kaapissa niitten pieniä vaatteita, että kirppispöytä on harkinnan alla.


Pieniä vaatteita oli taas kertyny:

Pimun vaatekaapit olis kans siivouksen ja järjestelyn tarpeessa, mutta jos vaikka huomenna sitten sais aikaseks.. nyt ne näyttää tältä:



Nyt mun pitäis alkaa vihdoista viimein tilaan valokuvia. Mä en jotenki yhtään tykkää siitä hommasta, se tuntuu työläältä ja tylsältä mutta pakko niitä olis taas tilata jos vaikka tietokone tilttaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti