keskiviikko 8. lokakuuta 2014

Hyvän fiiliksen tuoja.

Hyvien bändien keikat on asia, mikä saa mulle ihan tajuttoman hyvän fiiliksen. Melko usein, tai oikeestaan aina, nää keikat ajottuu viikonloppuun ja sillon on alkoholi kuulunu mukaan, mikäli keikka on ollu meiän kaupungissa.
Vähän aika sitten lähettiin Helsinkiin keikalle, tämä meni täysin selvinpäin ja ai että se fiilis on aina niin hyvä. Parasta on, kun muistaa biisien sanat ulkoo ja saa laulaa ja tanssia mukana sydämensä kyllyydestä.

Tämä viimesin keikka, oli meiän ala-aste ja osan yläasteesta oleva ihan ykkös suosikki, nimittäin TYRÄVYÖ. Ollaan oltu ala-asteella kattomassa kerran livenä tätä bändiä, muuten sitten tykitettiin tätä bändiä kokoajan kotona. Niin siistiä oli huomata, miten biisit muisti vieläkin ulkoo, vaikka kyseistä bändiä ei tuukkaan enää usein kuunneltua.


Kristian oli ihan mun suosikki ja olinkin siihen niin rakastunu, kun nyt vaan tuntemattomaan ihmiseen voi olla :')

Tässä kuussa olis taas tiedossa kyseisen bändin keikka mihin lähetään kavereitten kanssa, sen jälkeen ei varmaan tuu enää tätä bändiä lähettyä kattoon.

Sitten niitä tän päivän "oikeita" suosikkeja, mitä mennään katsoon aina kun ne tänne tulee on Kotiteollisuus (sen keikka tiedossa meillä loppu vuodesta <3) sekä Klamydia, mitä käytsiin tsekkailemassa viime vuoden puolella. Klamydia ja Kotiteollisuus on ollu täällä useempaan otteeseen, joten ne on nähty jo monia kertoja.

In Flames on myös tosi korkeella mun suosikeissa, sitä ollaan käyty muutama vuosi sitten kattomassa Helsingissä. Ne olis taas marraskuussa tulossa, mutta voi olla että se keikka jää valitettavasti väliin multa :/

Eppu Normaalia oltiin kesällä kattomassa, se ei edes kuulu ihan mun ykkös suosikkeihin mutta sellasta taustamusiikkia mitä voin kuunnella joskus. Silläkin keikalla silti vaan fiilis oli niin mahtava ja biisien sanoja muisti hyvin :)

Yks minkä haluisin joskus nähdä, on Haloo Helsinki. Niitten uutuusbiisi Beibi on niin mahtava, että se soikin meillä kyllästymiseen saakka joka päivä ;)

Minkälainen musiikkimaku teillä on? :)

10 kommenttia:

  1. Mä tykkään r n' b musiikista. Sellasta letkeetä menoa. Oon myös uudestaan alkanut tykätä suomalaisesta musiikista. Nuorena kuuntelin poppia ja gangsta rap:a

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Mä en oikeestaan koskaan kotona kuuntelen r n' b musiikkia, mutta viihteellä ollessa tulee kyllä välillä yökerhoissa tanssittua sen mukana :)

      Poista
  2. Tyrävyö! ♥ Ai jesta, heti tulvahti valtavasti muistoja!

    Mie kuuntelen nykyään tosi vähän musiikkia, yleensä autossa radiota. Tykkään tietyistä biiseistä mutta en ole vuosiin innostunut mistään uudesta bändistä. Mokoma ja Kotiteollisuus ovat ikilemppareita. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mokoma on kyllä myös hyvä, mutta ei ihan pääse mun lemppari listalle saakka. Vaikka tosin joskus viime talvena, mun kesto suosikki oli Mokoman Kuu saa valtansa auringolta, aivan ihana biisi :) Mutta jotenkin vähäks aikaa laski fiilikset bändiä kohtaan, kun talvella oltiin niitten live keikalla mikä ei jostain syystä ihan hirveesti iskenykkään muhun.

      Poista
  3. Mä kuuntelen suomipoppia ja kevyttä suomirockia. En tykkää juurikaan ulkomaalaisesta musiikista.
    Omia suosikkeja ovat: Egotrippi, Samuli Putro, Zen cafe, Kaija Koo, Mikki Kauste jne. :)
    Minä olin toissa pääsiäisenä samassa kahvilassa Lappeenrannassa Jouni Hynysen kanssa. Istui viereisessä pöydässä naisystävänsä kanssa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samuli Putro ja Zen Cafe on mustakin hyviä :) Kerran oon nähny Zen cafen livenä.

      iiiik, Hynynen :) <3

      Poista
  4. Tyrävyö! Mä en edes muistanut koko bändiä, mutta nyt kaikki biisit yhtäkkiä tulvahti mieleen! :D tuli sitä itsekin paljon kuunneltua yläasteella.

    Mä kuuntelen paljon rockia, mutta myös suomipopia esim Jenni Vartiaista. Eipä ole pitkään aikaan tullut käytyä keikalla, varsinkaan missään klubikeikalla, joissa opiskeluaikoina pyörin jonkin verran. Täytyisi kyllä päästä, niissä on tunnelmaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on todellaki,niissä tulee oikein sellanen adrealiini virtasus itelle kun se fiilis on niin hyvä :)

      Jenni Vartiainen menee mulla hyvin taustamusiikkina, radiosta jos sitä tulee niin huomaan välillä osaavani siitäkin muutamia biisejä ulkoo :)

      Poista
  5. Mä oon aika kaikkiruokainen musiikin suhteen ja radio onkin paljon päällä päivisin. Räppiä, poppia, rockia, mutta hevistä en tykkää..
    Suosikkiartisteja on paljon niin kotimaisia kuin ulkomaalaisiakin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on harvemmin radio päällä kotona, mutta telkkarista on usein musakanava tai koneelta soi spotifystä musiikki. Harvoin on ihan hiljasta :)

      Poista