keskiviikko 29. lokakuuta 2014

Joululahja toiveita

Joka vuosi oon miettiny että empäs osta J:lle ihan hirveesti lahjoja (ja viime vuonna tietysti myös Pimullekkin) kun niitä tulee muiltakin. Joka vuosi, niitä lahjoja on tullu kuitenkin ostettua itekkin  aikamoinen määrä ja lahjoja on ollu yhteensä on hillittömästi.

Tänä vuonna oon aattelu, että koittaisin keksiä kaikille kysyjille jotain oikeesti tarpeellista tai sellasta mistä lapset tykkäis, enkä sano "ihan mikä vaan käy." Sitten kun keksïi vielä ne tarpeelliset ja sellaset mitkä olis super kivoja lasten mielestä...

Koska mulle ei tuu veronpalautuksia tänä vuonna ollenkaan (ensimmäistä kertaa ikinä, töiden alottamisen jälkeen. Olin kyllä vähän pettyny) oon ostanu jo muutamia joululahjoja lapsille. J:lle on Lego Batman elokuva sekä 2 erilaista lautapeliä.
Pimulle on puupalikka laatikko, muutama kirja, sekä tilasin sille viikonloppuna helmi käsikorun, mikä jää sitten muistolaatikkoon sille. 2v syndeillä saa laittaa käteensä ja toki myöhemminkin jos se mahtuu kauan :)

Tässäpä jotain toiveita, mitä ostan/pyydän J:lle


Läppävarsi converset ehdottomasti, J oli niin innoissaan sillon kun näki mun läppävarsi conssit. :)

Fjällräven kånken, keltanen miellyttäis eniten mun silmää mutta mutta. En tiedä tykkäiskö J siitä, enää koulu iässä. Vaikka saattaapi olla, että jo eskarissa haluais itelleen jonkun kuva repun, mutta toi säilyis sitten oottamssa kunnes taas kelpais.

Legojen isompia rakennuksia pitäis miettiä, että mitä ostais ja mitä keltäkin pyytäis. J:lle kelpaa varmaan mikä vaan, mutta itte tykkäisin eniten jostain rakennuksista millä sais leikittyä erilailla, kun vaan lego autoilla. :)

Molemmille lapsille mietin muumimukeja, mitä ei otettais käyttöön vaan ne jäis säästöön lapsille.

Ite tulee varmaan ostettua jotain vaatteita ja enköhän mä jotain lelujakin vielä myöhemmin keksi ja löydä. :)

 

 Tästä kollaasista puuttuu kuvia, kun picasa ei jostain syystä näyttäny kaikkia kansion kuvia.

Pimulle "tyttöjen" duploja, eli jotain prinsessa linna tyylisiä. Keräsin kuvat myös jäätelö-sekä piknik duploista mitkä olis kivoja.

J:llä on muumilakanoita, joten sellaset olis kivoja Pimullekkin jo valmiiks. Vielä ei olla sentäs aikuisten kokoon peitossa siirrytty.

Joku kollaripuku, kenties muitakin vaatteita.

Ja sitten tosiaan ne muumimukit. Pimulle on paljon vaikeempi keksiä mitä ostaa ja pyytää, kun ei osaa vielä ite näyttää ja kertoo mitä haluis.

4 kommenttia:

  1. Ihania ja mukavia lahjaideoita kaikki. :)
    Itse tykkään ostaa niin aikuisille kuin lapsillekkin pussilakanoita ja pyyhkeitä. Ovat tarpeellisia ja varmasti miellyttävät muksujakin kivalla kuosilla varustetut pussilakanat.
    Ite tykkäsin ainakin pienenä näistä lahjoista, jos vaatteista en niin välittänytkään. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en muista oonko pienenä niin välittäny muistakun leluista.. Mutta luulen että Pimu ei vielä oikein ymmärrä koko joulua, tai että mitä voi edes odottaa paketeista tulevan :D J sitten enemmän.

      Poista
  2. Hyviä ja kestäviä lahjatoiveita oletkin saanut kerättyä. Toi keltainen "kettureppu" on kyllä kertakaikkisen ihana ja muumimukeja lisää kelpaisi tännekkin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, mä voisin sit itekki välillä lainata tota kettureppua :D

      Poista