sunnuntai 23. helmikuuta 2014

Viikonloppua.

Meillä oli tavallinen mutta mukava viikonloppu.

Perjantaina oli J:n kerhopäivä, käytiin Pimun kanssa sillä välin ruokakaupassa, perjantai kun on meiän kauppapäivä. Yleensä ollaan käyty vasta kun mies on tullu töistä, mutta nyt mä menin viideltä jumppaan.
Tällä kertaa vuorossa oli Bodycombat, ensimmäistä kertaa olin siinä. Pihalla kun lumiukko mutta hiki virtas se kai se pääasia onkin. Ehkä muutaman kerran jälkeen pääsee siihen vähän paremmin perille ja alkaa muistaan liikkeitä. :)

Muu poppoo käveli mua salille vastaan, sieltä lähettiin hakeen filmtownista irtokarkkeja (nam <3) ja kotona alettiin J:n kanssa tekeen pitsaa pitkästä aikaa.


Loppu ilta menikin herkutellessa.

Lauantaina ulkoiltiin ja kävästiin ostoksilla.
Stadiumilta lähti J:lle välikausi takki+housut. Melko reilut vielä mutta pienempi koko tuntu liian sopivalta. Tykkään hirveesti everestin vaatteista ja laatuun oon ollu tosi tyytyväinen, vesipilari 5000 mutta viime keväänäkin J istu vesilätäkössä eikä menny mitään läpi sisävaatteisiin.

ja mä löysin ylläri ylläri pari treenitoppia, noi on tosi hyviä kun on urheiluliivit itsessään noissa :)


Tää päivä eli sunnuntai on ollu kyl mun lemppari. Viikonloppusin on kiva mennä päiväkotien pihalle leikkiin, että saa vähän vaihtelua samoihin leikkipuistoihin missä arkisin (varsinkin kesällä ) tulee vietettyä aikaa. J on aina innoissaa kun pääsee sellaseen paikkaan missä ei olla hetkeen käyty.






2 kommenttia: