maanantai 8. joulukuuta 2014

Hey brother!

Mulla on kaks veljee. Isoveli ja pikkuveli. Musta tuntuu, että mulla on aina ollu joku erityinen side pikkuveljeen, sen takia koska se on nimenomaan pikkuveli. Joku suojeluvaisto tai mikä lie.

Meillä on 6 vuotta ikäeroo, tai viis ja puoli jos tarkkoja ollaan. Koska oon aina ollut tosi lapsirakas, pienempänäkin tykkäsin hoivata mua pienempiä, niin mähän oon ollu ihan intopiukassa kun oon saanut pikkuveljen. Ja taidokkaasti oon kuulemma sillon hoitanukkin pikkuveljee. Ajat on varmaan muuttunu melko paljon, koska muistanpa joskus ala-astellaa hakeneeni rattailla pikkuveljee päiväkodista, jos oon päässyt aikasin koulusta. :)

Perhe ja sukulaiset on mulle tosi tärkeitä, enkä osaa tai edes haluais eritellä kuka on missäkin tärkeysjärjestyksessä. Mutta siltikin, pikkuveljeen tää suhde on jotenkin erityinen. Sen teinivuosina oon välillä huolehtinu sen menemisistä (en kuitenkaan mitenkään pakosta, mun vanhemmat on kyllä aina hoitanu huolehtemisen, mutta tää on vaan tullu mulle ihan itekseen) ja muutenkin pärjäämisestä. Pikkuveli on meidän Pimun kummi ja molempien lapsien elämässä ollut alusta lähtien.
Oon ilonen siitä, että meiän suhde on pysyny sisarellisena, eikä olla erkaannuttu. Yhessä voi nauraa, kettuilla toiselle ja välillä vähän tiuskiakkin jos on huono päivä jommalla kummalla.

Voin luottaa sen apuun ja se varmasti tietää, että isosiskoon voi aina tarvittaessa turvautua <3


"Hey brother
There's an endless road to be discovered
Hey sister
Know the water's sweet but blood is thicker
Oh, if the sky comes falling down, for you
There's nothing in this world I wouldn't do

What if I'm far from home?
Oh brother I will hear you call
What if I loose it all?
Oh sister I will help you back home
Oh, if the sky comes falling down, for you
There's nothing in this world I wouldn't do"

(Avicii - Hey Brother)


Toivon, että J:lle ja Pimulle muodustuu erittäin lämpimät ja läheiset välit. Sisarussuhde on jotain niin arvokasta ja hienoo. 



10 kommenttia:

  1. Mun sisko on myös yksi mun parhaista kavereista. Toivon myös samanlaista suhdetta noiden omien lasteni välille.

    VastaaPoista
  2. Mullakin ihanat välit siskon kanssa. Toivon että lapseni tulevat olemaan aina toisilleen läheisiä.♥ Ihana postaus! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) <3 Juu, olis kyllä niin ihanaa että lapset tulis oleen aina hyvissä väleissä ja osais arvostaa sitä sisarussuhdetta :)

      Poista
  3. Mäkin muistan, että ollaan kans joskus ala-asteen loppupuolella kaverin kans haettu sen pikkusiskoa päiväkodista! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh, ei enää tulis mieleen pistää ala-aste ikästä, ainakaan ihan alaluokilla olevaa hakeen päiväkodista :) Vaikka ei meiltäkään pitkä matka päikylle ollu.

      Poista
  4. Mullakin on veljeni kans tosi läheiset välit, johtuu ehkä myös siitä ettei meitä ole kuin me kaksi.
    Sitten taas miehellä ei ole oikein minkäänlaista läheistä suhdetta sisaruksiinsa tai sisaruspuoliinsa..
    Jännää kun en itse voisi kuvitella eläväni ilman veljeäni ja isäntää ei juuri omansa kiinnosta..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ne vaihtelee, se mihin on tottunu niin sitä pitää normaalina. Mulla on tosi läheiset välit mun vanhempiin, miehellä taas ei oo omiinsa mutta ei tunnu ihan hirveesti harmittavan edes.

      Poista
  5. Minäkin pidän sisarussuhteita arvossa ja toisaalta harmittelen sitä, että minulla on vain yksi sisarus. Näin kun vanhenee, tulee sisaruksista koko ajan tärkeämpiä. :)

    VastaaPoista