keskiviikko 10. syyskuuta 2014

Tänään...

... On heräilty vasta puoli kymmenen aikaan. Muutenhan se on ihan mukavaa, mutta aina nää myöhään nukkumiset sekottaa päivärytmiä.

...J viety kerhoon ja myöhään nukkuminen vaikuttaa erityisesti näihin päiviin. Lapset syö aamupalan heti kun herää ja siitä jo tunnin päästä pitäis maistua ruoka.

...Ulkoiltu hetki kerhon pihassa, ennen sen alkua.

...Uudet matot laitettu lattiaan (kauan näitä etsinkin kaupoista)


(Meillä oli ennen mustat nukkamatot olkkarissa, aloin olla ihan kypsä niitten imuroimiseen. Tuntu että vaikka kuinka imuroi, niin roskia nousee aina uusia sieltä karvojen uumenista. Jospa nää olis helpommat. Meillä on sen verran iso olkkari, että kaks mattoo tarvii.)

...Oltu väsyneitä, tai ainakin tämä äiti. Menin illalla yöllä myöhään nukkuun ja nukuin koko yön jotenkin pätkittäin.

...Askarreltu J:n kanssa mun isoveljelle ja J:n kummisedälle kortti/taideteos. J lähtee sinne tänään mun vanhempien mukana.

...Lapset on kattellu tänään(kin) youtubesta Rannalle biisiä sekä Huominen on huomenna biisiä. Nää on ihan suosikit (Lohtu biisin lisäks) enkä tiedä mistä moinen musiikkimaku kumpuaa, äiti ja isi ei oikein tollasta musiikkia kuuntele ;)

...Äiti kulkee pipo päässä tän päivän ja pääsee illemmalla ripsihuoltoon, jes! :)

(Ihana asia syksyssä=hiuksia ei tarvi aina jaksaa laittaa mitenkään tai sohia kuivashampoon kanssa hätävarana, kun voi kiskoo pipon päähän! :D)

8 kommenttia:

  1. Tuntuu jos nukkuu pisempään niin koko päivä on vähän sekaisin. :)
    Ihanat matot, mäkin vakavasti harkitsen nukkamatosta luopumista, juuri tuon samaisen syyn takia ja keräähän ne niin paljon pölyä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin tuntuu, mä oon vielä niin tarkka yleensä että rytmit pysyis ees suunnilleen samana :D

      Niin kerää joo, ulkona kun ravauttelee niin pölyä kyllä lentelee ympäriinsä vaikka kuinka paljon,.

      Poista
  2. Mä oon tyytyväinen kun saan tukkani kiinni sellaisille pullasudin kokoisille saparoille :D
    Hyvä musiikkimaku lapsilla. Mä oon näin vanhalla iällä herännyt vasta tohon suomiräppiin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh :) Mä en ite kuuntele oikeestaan ollenkaan mitään räp musiikkia ;)

      Poista
  3. Miekin olen niiiiiin onnellinen näistä pipokeleistä!! :D

    Meille hankitaan tästä eteenpäin ainoastaan taljoja ja muovimattoja, noiden koirien kanssa kaikki muu on silkkaa siivousitsemurhaa. :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon miettiny keittiöön jotain kivaa muovimattoo, olis ihan kätsy! :)

      Poista
  4. Voih, nukuttaspa meilkin noin myöhään! :)

    VastaaPoista