keskiviikko 24. syyskuuta 2014

Maha

Liikunta on kokenu pahasti kiinnostuksen puutetta. Kesähelteillä ei yksinkertasesti tehny mieli mennä jumppaileen, koska salissa oli aivan järkyttävän kuuma! (En ymmärrä, miksi ilmastointilaitteisiin ei oltu panostettu enemmän) Hiki valu jo pelkästään siellä seisoskellessa kun odotteli tunnin alkua, huonon olon sai helposti.

No kelien viilennettyä olikin taas mukava käydä, mulla on ollu kuukausikortti mikä loppu elokuun lopussa, toisessa paikassa alko 2 vko:n ilmaisjumpat ja lupasin kavereitten kanssa käydä niitä koittamassa. No, eihän se menny ihan niinkun piti. Kävin niissä KERRAN. Olin kipeenä ja loput päivät olikin muuta tekemistä.

Nyt on taas ryhiliike tehty, otettu jopa vuosijäsenyys vihdoinkin (tammikuusta saakka oon käyny jumpilla.....) mutta arvatkaapa vaan; kirjotan tätä tekstiä sängyssä, peitto ja päivävaatteet päällä. Kyllä, olen siis aivan jäässä! Mä toivon että se johtuu (parin tunnin takasesta) ulkoilusta, eikä siitä että olisin tulossa kipeeks.

Tällä viikolla takana vasta kaks jumppaa ja tänään olis tarkotus mennä myös. Aattelin nyt, että voisin joka viikko/kahen viikon välein kirjotella viikon liikkumissaldot ja kalorinkulutukset sykemittarista tänne.
Vielä kun sais syömisen ruotuun, J on kerhossa ja mun teki mieli jotain hyvää niin vedinpä sitten kaks sen karkkiaskia, mitkä toin sille tuliaisina laivalta :D

No mutta joka tapauksessa, se mitä haluaisin saada aikaan on mahasta löllöö pois. Varsinkin kyljistä, jenkkikset veks. Ja kuten kuvasta näkyy, en omista suurta habaa. Mua vähän kiinnostais myös lihastenkasvatus, sillain sopivassa suhteessa. En halua miksikään muskelimarkuks, mutta pienet lihakset olis tervetulleet, kunhan ensin saa mahan kuntoon.


(Kuvat otettu aamulla, siksi yöhousut jalassa :D)

4 kommenttia:

  1. Upeelta näytät.♥
    Mun pitäis kans päästä eroon jenkoista, mutta valitettavasti ne lähtee aina viimesenä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti <3

      No äläpä, siltä tuntuu myös täällä ettei ne katoo sitten millään!

      Poista
  2. Täällä tarvittaisiin ryhtiliikettä vatsan suhteen :D

    VastaaPoista