perjantai 5. syyskuuta 2014

Keräilyjä

En keksiny mitään hyvää otsikkoo. Nää tavarat ei varsinaisesti oo keräilyjä, en kerää mitään intohimosesti. Mutta muutamia asioita, mitä ostelen sillon tällön ja kerrytän varastooni niin on nämä:

  Muumimukit, tää ei varmaankana oo kovin omaperänen keräilyn kohde ;)

 Teeman astiat. Meillä on juhlakäytössä noi kahvikupit, muumimukit löytyy arkikäytöstä. Ristiäisissä oli lainassa mun vanhemmilta ja mun mummulta ja papalta hienommat kahvikupit ja lautaset, mutta synttärikäytössä meillä menee aina nää.
Murokipoja löytyy enemmän, mutta ne oli astiksessa likasena joten en viitsinyt noukkia.
Ruokalautasia haluisin vielä mustana enemmän, niitä kun ei ole kun noi neljä.

Tennareita mulle, tennareita lapsille. (myös kummitytölle oon tottakai ostanu omat converset) En tiedä mikä mielenhäiriö iski kevällä ja myin rankalla kädellä tennareitani pois. Noh, nyt on taas tilaa metsästää uusia ;)

Tämä ehkä näistä se intohimosin keräilykohde meillä kaikilla, vaikka ei kai tän pitäis aikuisia innostaa. J tykkää kovasti cars elokuvista, sekä lentsikat elokuvasta. Noi autot ollu kuitenkin ihan ykkösiä ja nykyään jo saa ettimällä ettiä sellasia mitä meillä ei vielä oo. Jos silmiin osuu niin melkeinpä aina tulee ostettua (ei, J ei silti saa leluja joka päivä tai edes viikko, vaan autot menee välillä jemmaan oottaan että saa ne)


Minkälaisia keräilykohteita muilla on?

18 kommenttia:

  1. Cars- autoja olis kiva löytää :) Mä jo ajattelin että lasten serkkujen perhe oli löytänyt kirpparilta jonkun edullisen satsin niitä ja melkein kateus iski :D Helpotuin kun sain kuulla että ne oli maksaneet yhteensä jopa (kuulemma vain) 40 euroa.

    meillä tosin olis mennyt odottamaan synttäreitä ja joulua - nekin kun tulee kohta. Mutta ehkä minäkin vielä löydän pukinkonttiin tai synttäsaaliiksi hyvään hintaan nuita ja muuta kivaa (kirppareiltakin). :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis joo, noihan on ihan tajuttoman hintasia pikku autoiks! 8-10e/kpl maksaa kaupoissa. :o

      Poista
  2. Ihanin kohde nuo autot! <3 Täällä on toinen aikuinen joka tunnustautuu Cars leffa faniksi. ;)
    Ne ovat tosi symppiksiä ja mä olen pikkutytöstä lähtein rakastanut autoja ja leikkinyt autoilla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hih, jee :) noi leffat on kyllä sellasia, että niitä jaksaa aikuinen kattoo :)

      Poista
  3. Ihan mahtavia kokoelmia! Muumimukeja kerään itsekin :) Samoin Teema-astioita! Noita cars-autoja tuli kans haalittua, mutta nyt tuo esikoinen ei oo niistä enää kovin innostunut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meilläkin aina välillä pojan into laantuu noihin autoihin, varsinkin legot syrjäyttää ne nykyään suht usein :)

      Poista
  4. Mulla keräilyssä kans muumimukit, mut mä kerään niistäkin vaan kivan väriset. Täälä hetkellä kaapista löytyy 24kpl:tta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua harmittaa, kun en oo hoksannu aina ostaa niitä kausimukeja. Ne on mun mielestä usein niin kivan näkösiä.

      Poista
  5. Ihana tennarikokoelma. :D Tennarit on niin hyvän näköisiä, harmi vain, ettei ne istu miun jalkaan (hankaavat aina akillesjänteeseen).

    Hieno muumimukikokoelma! Meillä on joitain mukeja, ostan niitä kivoja aiheita ja värejä. Äidistäni on kuoriutunut aika intohimoinen mukikeräilijä, sillä on vaikka ja mitä. :D

    Meilläkin on Teemaa, tosin vain arkiastiastona ja juhlien kakkulautasina. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tennarit on mulla arkikäytössä niin joka paikan kengät :D voi ei, ompa mälsää ettei sovi :/

      Teema taitaakin olla aika suosittua sarjaa :)

      Poista
  6. Meillä kerätään muumimukeja, Teema-astiastoo ja noita autot-ja lentsikkahamoja. :)

    VastaaPoista
  7. Ihania nuo Conversen pikkuruiset tennarit! <3 Itse olen rakastunut Kastehelmi-sarjan astioihin ja poitsu taas keräilee ilmiselvästi lintujaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin onkin, söpöt :) <3

      Se on kyl kans kivaa, se kastehelmi sarja :)

      Poista
  8. Muumit! <3 Meillä kerätään niitä myös! Sen oon varmaan mun äidiltä oppinu ku sillä on jo reilusti noita mukeja! :D

    VastaaPoista
  9. Muumeja mäkin kerään, myös niitä kulhoja :) Sitten keräilen reiveistä saatuja passeja/julisteita ja kaikkea krääsää mitä sieltä nyt mukaan tarttuu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi onkin kiva, jää muistoja sitten että missä sitä on tullu nuorena käytyä :)

      Poista