lauantai 27. syyskuuta 2014

Kehykset

Mä näin joku aika sitten mielestäni aivan ihanat kehykset. Ne ei ollu ihan siinä tarkotuksessa mihin mä ne halusin, mutta pyysin sitten näkemäni pohjalta isääni tekeen mulle, mun tarkotukseen sopivat kehykset.

Ylläri ylläri, mun kehykset tuli taas valokuvia varten ;)


Vanhoista heinäseipäistä tehdyt noi karmit ja "kanakoppi verkkoo" (en tiedä mikä lienee oikee nimi??) taustalle.

Maalasin pyykkipoikia mustiks ja valkosiks, kun ne on kuivunu täytyy koitella sopisko jompikumpi väri paremmin kun noi perus puunväriset.

Kyllä vaan on omat mieltymykset muuttunu paljon. Joskus, vielä kotona asuessani vihasin kaikkia vanhoja juttuja, mistä taas mun äiti on tykänny sisustuksesta. En olis ikinä halunnu tollasta taulua omaan huoneeseeni, enkä oo nähny mitään hienoo vanhoissa ikkunoissa, mistä nykyään tykkään. :D

11 kommenttia:

  1. Toihan on kiva idea ja kivat noi erväri pyykkipojat myös. Aika tosiaan tekee tempposensa sisustusmaussakin. Mä aina vannotin, ettei meille koskaan tule vaaleanpunaista minnekään tänne kotiin...toisin vaan kävi. Kanaverkko taitaa olla se oikea sana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sehän se, kanaverkko! :D

      Nyt kun oon mallaillu, niin mustia ja valkosia pyykkipoikia pääsi mukaan ja puunväriset pois.

      Heh joo niimpä, mieli muuttuu :)

      Poista
  2. Oi, kiva tuli! Valokuvia ei voi koskaan olla liikaa esillä. ;)

    Ja on se jännä, miten maku vuosien varrella muuttuu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) kiitos. No ei kyllä voikkaan, välillä vois ite vaan muistaa että vanhojen kuvien tilalle kehyksiin voi vaihtaa uusia eikä tarvi aina tehä uutta kokonaisuutta kehyksineen kaikkineen ;)

      Poista