maanantai 18. elokuuta 2014

Juoksulenkkarit

Lenkki kenkien virkaa on toimittanu mulla Adidaksen juoksulenkkarit. Ne on ollu hyvät, mutta ihan ulkonäkö seikkojen takia oon pitkään kuolannu Niken lenkkareita. Niissä on vaan sitä jotain, mistä mä tykkään.
Koska tarvetta ei uusille kengille oo ollu, en oo raaskinu laittaa 100e turhaan kenkiin.

Eksyin kuitenkin yks päivä urheiluliikkeeseen ja siellä ale hyllyssä komeili ihanan väriset Niken juoksukengät.

(Kuva googlesta)
Nämä, tällä värillä, oli juurikin ne ihanuudet. Alessa vaan kun nämä oli, niin eihän mun kokoo sitten ollu. Koko 38,5 oli ja sitä siinä koittelinkin mutta päädyin sitten lopputulokseen että varpaat tuntuu kärjissä, vähän pidempää lenkkiä kun kävelee eikä vaan sipsuttele kauppaa ympäri alkais nää kengät painaan varpaista.
39 koko löyty onneks toisen värisenä, mutta kyllä mä silti jätin haikein mielin yon väriset ihanuudet hyllyyn.


Mun intoo ei latista edes se, että heti lenkille lähettyäni nää hankas rakot kantapäihin. Ens kerraks vaan laastarit jo valmiiks ja toivon että nää muokkaantuu mun jalkaan, tai muokkaan ne vaikka väkisin! :D

Vähän suunnittelin että jumppien lisäks kävisin iltasin lenkillä, sitten kun lapset nukkuu. Enempää päivästä en raaski nipistää, niin että se olis perhe ajasta pois... Saa nähdä miten toteutuu ;)

4 kommenttia:

  1. Kyllä noin hienoilla kengillä kelpaakin lenkkeillä. Laastareita vaan mukaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä :) Joo, laastarit tarvii laittaa ennenkun ees lähtee liikkeelle :)

      Poista
  2. On nuo tummemmatkin ihanat. :)
    Tarviis itekkin alkaa katteleen uusia lenkkareita itelle. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No onhan nekin kivat, ne vaan ei enää tuntunu itestä niin kivan näkösiltä kun iskin silmäni niihin toisiin :D

      Poista