perjantai 15. elokuuta 2014

Ei toimi

Tää on nyt turhaakin turhempi postaus, mutta kirjotan silti.

Eli tää tyhmä blogger ei ainakana mulla taas pelitä kunnolla. Pari pv sitten yks toinen bloggaaja kirjotti ettei sen kommentti näy minkä oli kirjottanu -> se ei ollu tullu mulla edes hyväksyttäväksi asti. Joten jos kommenttejanne ei näy, mä en oo saanu niitä.
Nyt otin kommenttien valvonnan pois, katotaan toimiiko paremmin.

Nyt oon ite huomannu parissa blogissa mihin oon kommentoinu ja kommenttien valvonta on päällä, että niitä ei ookkaan julkastu ikinä. Epäilisin että niissäkään tapauksissa ne ei oo menny edes hyväksyntään saakka. Mä kun oon niin tsempannu muitten blogeihin kommentoinnissa, että koitan kommentoida usein ja nyt menee kaikki hukkaan jos ei kommentit edes tuu näkyviin :(


P.s pakko kirjottaa yleisesti, ne numerosysteemit on ihan pyllystä mitä näpytellään kommentin kirjotettua ettei vaan ole robotti vai mitä siinä lukeekaan :D varsinkin jos puhelimella lukee ja kommentoi, niin välillä mulla jää kommentoimatta sen takia etten jaksa enää siirrellä näyttöö ees taas että nään ne pirun kirjaimet/numero! :D

13 kommenttia:

  1. Mä oon taas törmännyt tuohon, kun oon yrittänyt jättää kommenttia kännykällä niin blogeissa, joissa on sanavahvistus päällä, ei kommentin lähettäminen ole onnistunut, vaikka se numerosysteemi onkin mennyt varmasti oikein. Se vaan lataa ja tai sitten se ei tee siytäkään ja siihen on jäänyt kommentointi! :D Muuten en ole kommenttien julkaisemattomuuteen törmännyt. En sitten tietysti tiedä onko mulla jäänyt julkaisematta jotain, kun tuo kommenttien valvonta on päällä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt kun otin kommenttien valvonnan pois päältä, niin onko tosiaan niin ettei mulle tuu ilmotuksia ollenkaan kun tulee kommentti?? tänkin huomasin nyt vaan niin kun tossa luki alhaalla että 1 kommentti, jos joku kommentoi vanhoihin postauksiin niin enhän mä niitä huomaa ikinä. voi blogger blogger...

      Poista
    2. Kyllä siellä jossain on mahdollisuus saada sähköposti-ilmoitus kommentista, se on muistaakseni eri kohdassa kuin kommenttien hyväksyminen.

      Jooh, voi blogger - mutta kuitenkin toimivampi kuin moni muu blogialusta. :P

      Poista
    3. Hei, se on asetuksista kohta Mobiili ja sähköposti. Siihen sähköpostiosoite kommentteja varten ja pitäisi pelittää. :)

      Poista
  2. Mulla ainakin tuo kommenttihomma vielä toiminut. :) Harmi jos se nyt alkanut sinulla tökkimään, toivottavasti palautuu pian ennalleen. :)

    Joo ja toi numerosysteemi kommentoidessa on vähän ärsyttävä. Varsinkin puhelimella kommentointi sellaisiin blogeihin on vähässä. Itse taisin sen aikoinaan poistaa jo aika alkuvaiheessa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan :)

      Mä joskus aikoinaan luin yhtä blogitekstiä missä oli manattu tota numerovahvistusta, sitten vasta tutkin asetuksia enempi ja hoksasin että sen saa pois päältäkin :D

      Poista
  3. Mullakin ihan vähänvälii lagas blogger kun oli blogipohjana valmispohja. Nyt, kun tein itselleni html pohjan, toimii paljon paremmin! Ja on paljon paremman näköinenkin kyllä.

    pikkutyton.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon niin kädetön tän kanssa etten osaa tehä ite mitään tollasia :(

      Poista
  4. Mun kommentit ei ole muutamissa blogeissa näkyneet, luulin että niitä ei ole hyväksytty...ihmettelinkin kun en niissä mitään pahaa kirjoitellut. Hyvä tietää näistä vioistakin :D

    VastaaPoista
  5. Mulla kans sekoilee bloggeri välillä ja joskus en esim nähny blogeja joita seurasin bloggerin kautta ja menin ihan paniikkiin :`D Onneks asia korjaantu muutaman päivän päästä. Tuohon kommenttijuttuunki oon törmännyt :( Tyhmää.....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tota on kanssa ollu mulla, tai sillain ettei kirjotukset näy mulle ollenkaan. :/

      Poista