torstai 7. elokuuta 2014

Hiuksia

Kovin harvoin tulee omia kuvia julkastua blogin puolella, joten nyt aattelin sen tehdä. 

Mulla on arkisin kovin helppo hiustyyli, usein hiukset on joko sotkunutturalla, kiharalla tai suoristettuna auki. En kuitenkaan jaksa niihin arkisin sen enempää panostaa, joten sen erikoisemmin en yleensä arkisin hiuksia ala laittaan, enkä käytä aikaa hiusten laittamiseen.


Kaikista yleisin on nää hiukset! :D nopeesti vedettynä sotkunutturalle. Varsinkin näin kuumilla ilmoilla, ei tee yhtään mieli edes pitää hiuksia auki.


Hiukset auki, nopee suoristus. Tupeerauksia en jaksa yleensä tehä jos ei oo menoo mihinkään (ihan niinkun hirveen kauan siinä muka menis...)

Suoristamattomat, yön nutturalla olleet hiukset. Nää on sellanen ihan vihoviiminen juttu :D Jos oon käyny illalla niin myöhään suihkussa että meen suoraa sänkyyn, laitan yleensä hiukset yöksi kiinni. Tässä kuvassa en oo sukinu niitä mihinkään suuntaan, yleensä laitan vähän kiinni tai teen jotain ettei hapsota minne sattuu.

Sitten jos on jotain menoo, kavereitten kanssa viihteelle lähtöö/syömään menoo yms. niin panostan sen verran että en lähe juuri koskana hiukset kiinni mihinkään.

Tällänen toispuoleinen kihara kampaus on kaikista yleisin minkä mulla näkee kun hiukset on laitettuna.




Panostatteko te arkisin/"juhlaan" hiuksiin paljon vai vähän? :) Erooko arki -ja juhlahiukset toisistaan?

10 kommenttia:

  1. Mun hiukset on arkisin vaan pienesti kiinni ja otsahaivenet pinnillä. Juhliin tupeeraan ja asettelen otsatukkaa sivulle. Arkisin en jaksa hiuksiin panostaa, mutta juhlissa ne pitää olla laitetut. Uutene kivana juttuna olen alkanut palmikoimaan otsahiukset. Mulla on taas menossa hiusten kasvatusprojekti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on myös hiusten kasvatus menossa, ollu jo pari vuotta :DD aina sit vaan välillä kyllästyn hamppulatvoihini ja niistä leikataan reilusti pois jollonka tuntuu taas niin lyhyiltä hiukset.

      Poista
  2. Sotku nuttura ja otsis pinnillä. Melkeempä aina arkena. Tulee vaan tielle jos on auki. Ja kesäisin niska hikoo.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mulla on kans näin helteellä niskahiukset hiessä ja pidän auki..

      Poista
  3. Mulla on kotona yleensä hiukset kiinni joko nutturalla tai ponnarilla. Sitten jos johonkin lähden niin koitan laittaa niitä edes vähän siistimmin. :) Näillä lämpimillä keleillä hiulset on olleet paljon kiinni..sillain on heti paljon viileämpi. :)

    Ps. Laitoin sähköpostia siitä lauantaista. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, hiuspehko lämmittää kyllä hyvin lisää näillä helteillä.
      Käyn lukeen, mä aina unohdan sähköpostin kattomisen kun oon tottunu kattoon sen niin harvoin.

      Poista
  4. Arkena mun hiukset on usein ponnarilla tai nutturalla, harvemmin pidän niitä auki koska ne ovat aina tiellä :D Ei-niin-arkinen look pitää mulla sisällään kiharoita tai mahdollisesti jonkun kampauksen :)

    VastaaPoista
  5. Oi miten paksut hiukset siulla on, ihanat!

    Mie pyöräytän kotona yleensä pikanutturan, ovesta ulos lähtiessä sitten ponnarin tai jätän tukan takaa auki ja kiinnitän sivut pinneillä taakse. Valkin kanssa tehty nuttura taitaa olla tämän hetken juhlasuosikkini, mutta pitäisi kai välillä pitää tukkaa aukikin, karvahattufiiliksestä huolimatta. :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä yritän epätoivosesti kasvattaa jotta saisin kerrrostusta pois hiuksista, latvat on niin ohkaset :/

      Se valkki on kyllä varsin kätevä ja tulee kivoja kampauksia sillä! :)

      Poista
    2. Kerrostuksen poiskasvatus on kyllä melkein yhtä rasittavaa kuin otsatukan.. :P

      Poista