tiistai 1. huhtikuuta 2014

Uudistusta lastenhuoneeseen.

Mä en oo oikeestaan yhtään vihreen värin ystävä, niimpä J:n huone ei oo ollu kauheesti mua miellytävä. Varsinkin vihree nukkamatto on ollu mun mielestä hirven tunkkasen näkönen.
Ulkonäöllisesti tykkään enempi Pimun huoneesta, johtunee varmaan pitkälle siitäkin että Pimun huone ei oo vielä niin paljon lastenhuoneen näkönen. J:n huone taas on aivan täysin lastenhuone, niinkun mun mielestä lastenhuoneen kuuluu ollakkin. Ei saa olla liian aikuismaisesti ja siististi sisustettu mun makuuni, sellanen ettei viitti leikkejä levittää ympäriinsä.

No jokatapauksessa, J:n vanhaa huonetta voi käydä kurkkaan täällä . Mitään järisyttävän suuria muutoksia en tehny, mutta tarkotus saada huoneeseen kunnolla värejä. Ihania erivärisiä värejä.

Toi matto on niin just sitä, mitä mä tonne huoneeseen haluan. Oikein nappi valinta meille ;)

Uutta on myös valkonen päiväpeitto ja tyynynpäälliset. Tossa laatikostossa on myös uusia laatikoita, mutta ne ei kuvassa näykkään. Olisin kaivanu siihenkin enempi värejä, mutta ei ollu joten virheetä, mustaa, valkosta ja punasta löytyy meiltä.

Nyt pidän silmät auki että mitä muuta värillistä tonne keksisin.
Kevät saa sen aikaan, että tekis mieli pistää olkkarin ja keittiönkin värimaailma uusiks.

Onko muilla kevätsisustus vimmaa? :)

10 kommenttia:

  1. Just aattelin tällä viikolla laittaa kotia pienesti kevät kuntoon :) ihana matto!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on melkein aina ollu olkkarissa musta-valkonen sisustus, joten meillä ei oo kaapissa odottamassa vanhoja kevät sisusteita :/ jotain uutta tarvii kyllä tänne saada :)

      Poista
  2. Tuo matto on kyllä hieno! Ja tuo mukavasti väriä tosiaan huoneeseen. Mistä se on? Sopisi meillekin! :D Tosin materiaali näyttää siltä, että se ei ole ehkä koiraihmisen matto...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on Ikeasta, ei ollu edes kallis (39e muistaakseni) :)

      Meillä on joskus ollu olkkarissa samaa materiaalia oleva matto ja voi että miten mulla meni aina hermot kun se oli täynnä mun hiuksia! :D jos tuolla J:n huoneessa pysyis puhtaampana mun hiuksista, vaikka onneks pahin hormooni myrsky hiustensuhteen alkaa olla jo ohi :)

      Poista
  3. Aivan ihana toi matto! Mun tekis kovasti mieli sisustaa, mutta musta tuntuu että mä oon jotenkin huono siinä eikä inspistä siksi oikein synny. Taidan olla hetken ainakin onnellinen jos saan sen haluamani vaatekaapin muksujen huoneeseen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, en mäkään pidä itteeni ollenkaan hyvänä sisutajana. Välillä kateudella katon kaikkien muitten ideoita :)

      Poista
  4. Ihana matto :'D Jotenki tosi hauska

    VastaaPoista