torstai 17. lokakuuta 2013

Talvivermeet ja fb kirppistelyä

Lunta satelee pieniä hiutaleita, sais tulla mun puolesta jo kunnolla vaikka autossa ei kyl viä talvirenkaita oo. Mutta ne nyt vaihtaa nopsaa.
Oon ollu onneks ajoissa liikkeellä talvivaatteissa. Pimulle on vaan yks 68cm haalari eikä sekään ihan paksuista paksuinta toppaa, joten sille varmaan viä pitää ostaa 74cm paksuin haalari.

Isoveikalle löysin fb kirpulta uuden Molo kids:in haalarin. Sitten sille löytyy Po.pin takki+housut ja Everestin takki+housut. Everestin takkeja oon itelleni haalinu, tykkäään niistä hirveesti ulkoilutakkeina. Viime keväänä ostin myös isoveljelle Everestin takki+housut setin ja ne oli niin positiivinen yllätys. Herra istuskeli vesilätäköissä eikä meny mitään läpi! Saa nähä onko talvivaatteet lapsille yhtä hyviä tältä merkiltä.

Vaikka punasta oon isoveikallakin käyttäny sisävaatteissa, ja vk housut yhet on punaset niin en tiiä vielä osaanko pitää koko punasta, mutta onneks voi yhdistellä sitten housuja tohon everestin takkiin ja toisinpäin.

Pimulle on kans  fb kirpulta ostettu reimatecin haalari. Tykkään panostaa varsinkin ulkovaatteisiin että ne on varmasti kestäviä ja hyviä, mutta Pimu kun ei luultavasti vielä talvella juuri muuta tee kun vaan istuskelee vaunuissa niin sen kohdalla en mielellään yli 40e maksa haalarista.
Tästä päästäänki aiheeseen  fb kirput, mahtava juttu kun niitä on mutta välillä mua kyllä kummastuttaa hinnat mitä ihmiset maksaa KÄYTETYSTÄ. Käytetty on kuitenkin käytetty, mun mielestä hinnan pitäis olla sillon enempi kun -20e alkuperäsestä. Nytkin usein näkee viime vuoden haalareita, mitkä saa jopa halvemmalla nyt kun on viime vuoden mallistoja -50% kaupoissa. Tokikaan vauvahaalarit ei kulu että on usein uudenverosia, mutta käytettyjä jokatapauksessa. Niin se uuden autonkin arvo laskee samantien kun autokaupasta ulos ajaa..
Vielä loppuun pakko pistää ihanat verkkatakki+housut setit mitkä on oottamassa kevättä Pimulle:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti