torstai 31. lokakuuta 2013

Sitä, tätä ja tota

Tästä tulee ihan sillisalaatti postaus (syön muuten aamupalaks just fetasalaattii, nam nam)kun mulla on mukamas paljonkin asiaa, tai monta eri asiaa mutta ei niin paljoo kirjotettavaa yhtestä aiheesta että erillisiä postauksia tekisi.

Kohta taidan klikata blogini näkyväks hakukoneille, mulla on  ollu asetuksissa että hakukoneet ei tätä löydä, oon halunnu pitää tän "salaisempana"/pienempänä blogina, enkä vieläkään mitään jättisuurta tavottele mutta ehkä uskaltaisin pistää sen  löydettäväks niillä.

No joo, ensimmäinen kunnon asia tulee tässä. Pimu on oppinu kunnolla nouseen konttausasentoon. Eteenpäin ei vielä liiku, jos noudattaa isoveljensä kaavaa niin ei kunnolla ryömiin lähekkään. Pimu on oppinu nyt kaiken aika samoissa kun veljensäkkin aikoinaan, ja J lähti konttaan joskus 8kk kieppeillä muistaakseni. Joten voipi olla että Pimunkin liikkumista saa vielä hetken ootella. Napansa ympäri kyllä pyörii jo ketterästi ja peruuttaa,mikä sitten kiukuttaa kun lelut jää kauas.
Viikonloppuna käytiin mun mummolla ja papalla ja siellähän oli varsin kiva esitellä uutta taitoo.

Yks päivä käytiin kattomassa palokunnan kalusto esittelyä, J oli niin innoissaan taas kerran. Käytiin viime vuonnakin ja kyllä noi koneet ja vehkeet vaan saa meiän pikku miehen hyppiin ilosta.

Huomaa isin pukemat vaatteet, HANSKAT HIHOJEN PÄÄLLÄ! :D tälläsiä pikkuasioita mitä tehään erilailla. No joo ei mieskään aina noin pue mutta ei sitä haittaa jos hanskat jää päälle. Mua häirittee noi koska ne on hirvittävän rumat noin ja ite riisuisin takin ja laittaisin hanskat alle ;D

Mua huvittais viikonloppuna käydä vähän ostoksilla, kenties ostaa jo jotain joululahjoja valmiiks. Voisin myös pyörähtää po.pilla kattomassa onko enää mitään jäljellä, vaikka siis kunnon lastenvaate bloggaajahan on ollu siellä heti julkasu päivänä ja esitelly ostoksensa jo aika päivää sitten;)

J on kerhossa, pappansa hakee sen sieltä ja Pimu nukkuu pihalla. Mä saan siis vaan olla, notkua koneella ja luukuttaa Kotiteollisuutta, Klamydiaa yms yms <3
ps. kirjotusvirheitä voi olla enemmän kun laki sallii, meillä on väliaikais läppäri ja kaikki näppäimet ei toimi ekalla näpäyksellä.

4 kommenttia:

  1. Haha, meilläkin tuo isi aina pukee tytön miten sattuu! Ihan ihme yhdistelmiä välillä vaatteitten kans.. Jännittää aina sunnuntaiaamusin ku ite nukun pidempää, että mitäköhä se on tällä kertaa pukenu :D ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei ikinä tiedä mitä vaateyhdistelmiä löytää muksujen päältä kun mies on pukenu :D Pimulle se laittaa todella usein sukat lahkeitten päälle!! :D

      Poista
  2. Hahah, mua naurattaa kun Jere kans pukee tolleen noi hanskat :D Ja mä oon tarkka mitä Jasperille pistetään esim. tarhaan päälle ja jos aamusin ei tarvii muuten nousta ylös niin vähintään valitsen Jasperille vaatteet ja jatkan sit unia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä kans aina valkkasin J:lle päiväkotiin vaatteet jos tiesin että mies on viemässä sitä sinne :DD toi on selkeesti joku miesten juttu pukee noi hanskat noin :;D

      Poista