torstai 27. marraskuuta 2014

Ostoksia kouluun.

Ainahan löytää jonkun kivan syyn shoppailuun, kun vaan mieli tekee. Koulun alku olikin mulla nyt sitten hyvä syy lähtee kaupoille, ihan senkin takia että ehittäis ostaan nyt suurin osa joululahjoista pois ja että saisin itelleni uusia, rentoja kouluvaatteita.
Housuille mulle ei niinkään oo tarvetta, paitsi cubukselta olisin voinu kotiuttaa kollarit. Kyllä, kollarit kouluun :) Ne oli jotenkin ihanat, ei mitkään lökömallin kollarit vaan naiselliset ja sivuissa oli painettuna vaaleenpunasia tähtiä. Jostain syystä en niitä kuitenkaan ottanu.
Paidatkin oli malliltaan rennompia, sellasia millä on kiva lähtee kiireisenä aamuna kouluun.

New Yorkerista. Vasemman puoleinen on oikein kunnolla rento, se oli alessa ja kokoja oli jäljellä vaan L. Ihastuin siihen kuitenkin (osittain hintansa takia) eikä se päälläkään näyttäny mitenkään tyhmän isolta. Onneks nyt on kaupoissa paljon ylisuuren mallisia paitoja. :)

Nämä Cubukselta. Siellä oli hyvä tarjous, nää oli 9e/kpl kun normi hinta olis ollu 24,95/kpl. Mä oon jo pidemmän aikaa kattellu tälläsiä kolitsipaitoja, mutta en oo jotenkin osannu ostaa yhtäkään.

Kirppikseltä löysin Onlyn takin mikä makso vaan 10e, tarvetta mulla ei ehkä olis ollu, kun ostin juuri hetki sit saman mallisen Vilasta, erivärisenä vaan. Mutta eihän niitä talvitakkeja voi liikaa olla?

Henkarissa roikkuessa tää vaan näyttää tyhmältä, ei voi mitään. Pintakaan ei oikeesti oo kiiltävä, vaan salama teki siitä tollasen.

Sitten se suurin hankita, edessä huomenna tai viikonlopun aikana. Nimittäin läppäri. Koneella tehtäviä juttuja tulee varmastikkin oleen, joten koneen pitää olla kunnossa. En ihan luota tähän meiän vanhaan läppäriin, niimpä uus on ostettava. Mä oon niin surkee tällästen kanssa kun vaan olla voi. Kauheesti en oo valmis maksaan, kun se tulee vaan koulutehtävien tekoon, en tarvi mitään mega hienouksilla olevaa.
Gigantin sivuilta oon kattellu tällästä:

(pahoittelut kuvan surkeesta laadusta.)

Kyseessä HP 15-r068no 15"6, mikäli toi jollekkin muulle kertoo enemmän kun mulle :D

Gigantin sivuilla on tälläsiä tietoja;

Sujuvalla suorituskyvyllä varustettu HP 15.6" kannettava sopii päivittäiseen työskentelyyn.

  • Intel Celeron N2830 prosessori
  • Intel HD Graphics
  • 4 GB RAM / 500 GB tallennus
Office 365 Personal kaupan päälle.

Luulisin tän olevan siis passeli mun tarpeisiin mitä koneelta tarvin....?


5 kommenttia:

  1. Hienoja ja tarpeellisia hankintoja oot tehnyt :)

    VastaaPoista
  2. Kysyin nörttimieheltäni, tuo on ilmeisesti ihan hyvä perusläppäri: tärkeintä siulle lienee tuo RAM (työmuisti) ja sitä on tuossa ihan hyvin. :) Office-paketti on kyllä hyödyllinen opinnoissa!

    Kysele liikkeen myyjältä vastaavia koneita ja tarjouksia, itse olen ostanut yhden esittelykoneen ja sain siitä hyvän alen. :)

    VastaaPoista
  3. The lips blouse is pretty awesome!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    VastaaPoista