torstai 7. toukokuuta 2015

Ihon koristeita

Mulla on ollu jo pitkään haaveissa ottaa tatuointi. Tai ei se ehkä mikään haave oo, mutta tarkotuksena. Ilmeisesti tatuointi kuume ei oo vielä tarpeeks kovasti iskeny, kun en kerran oo saanu aikaseks haettua.

Mä en halua mitään perus lapsien nimiä ja syntymäaikoja. Toki niistäkin on vaikka minkälaisia eri versioita, mutta ne ei vaan ihan oo mun juttu. Jotain lapsiin liittyvää kuitenkin haluisin ja siitä mulla on ollu se idea.

Haluaisin pienen pienet jalanjäljet. 4 askelta, eli yksi askelpari kummastakin lapsesta. Nää olis kivat niskassa, mutta niska voi olla melko kivulias paikka?

Onko muilla tatuointeja lapsista?

Tähän samaan voin nyt kirjotellu lävistyksistä. Yks löytyy vielä, kielestä. Aivan turhakehan se on, mutta en oo saanu aikaseks ottaa sitä poiskaan. Yläasteella olin ihan hulluina lävistyksiin, ne olikin varmaan joku muoti juttu sillon. Seiskalla vai kasilla, sain luvan ottaa napakorun. Ai että se oli hienoo. Siitä jonkin ajan päästä halusin kulmakorun. Siitä jonkin ajan päästä toisen kulmakorun. Siitä jonkin ajan päästä kielikorun.
Muut siis on lähteny paitsi toi kieli, mutta reiät on kyllä edelleen vuosien jälkeen näkyvissä, niin navasssa kun kulmassakin. Ei kiitos enää yhtään ylimääräsiä reikiä muhun.

(ihania teini aikasia kuvia <3)


9 kommenttia:

  1. Mulla on aika jo varattu tatuointia varten, mutta taidan perua koska ihoni on niin herkkä ja pintakuiva etten uskallakkaan ottaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Auts, mulla on kyllä kans aikas herkkä iho (varsinkin kasvojen iho tuntuu reagoivan kaikkeen herkästi) samoten kun pintakuiva on täälläkin iho.

      Poista
  2. Noi jalanjäljet olis just ihanat. :) Mulla ei oo tatuointeja yhtään, mutta napakoru on ollut ja kielessä on koru edelleen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin ois :) Otikko napakorun raskausaikana pois vai ihan muuten vaan?

      Poista
  3. Mulla on neljä tatuointia ja lavan päällinen on tehnyt eniten kipeää. Mulla lukee Äiti & Isi niskassa ja se ei sattunut juuri yhtään. Lävistys mulla on ollut vain nenässä ja sen otin pois kun olin opiskeluaikana sairaalassa harjoittelussa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai no sepä hyvä, jos niska oliskin vähän sattuva alue. Tietysti yksilöllistä mutta silti :)

      Äiti ja isi tatuointikin ois kyllä ihana :)

      Poista
  4. Mäkin haluisin omasta lapsestani jonkinlaisen tatuoinnin. Jalan jäljet olisivat tosi kiva tai käsistä, mutta harvoin olen nähnyt yhtäkään onnistunutta.

    Joten olen jättänyt sen haaveen pois ja yritän keksiä jotain toista kivaa ideaa. Odotan innolla minkälainen sulle tulee! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi olla että saat hetken aikaa odottaa, miten saan aikaseks mennä sitä ottaan :DD

      Joo mä oon kans nähny niitä jalan ja käsien jälkiä, siis mitkä on otettu lapsen omista jäljistä, mutta munkaan mielestä ne ei kovin onnistuneelta näytä tatuointina.

      Poista
    2. Täälläpäin on ainakin kahen-kolmen kuukauden jonot tatuoijalle, että ei ihan heti pääse. Ehtii mieli muuttua monta kertaa tuona aikana. :)

      Poista