lauantai 21. maaliskuuta 2015

Converse

Joskus oon kirjotellutkin, että mun lempi kenkiä on tennarit. Enää en oikein muita tennareita kelpuuta, kun Consseja. Ne on vaan yksinkertasesti niin hyviä.



Mun Converse kaappini näyttää tältä. 6 paria ihanuuksia <3 Vielä olis monia, monia mitkä haluisin, mutta pikku hiljaa :)

Uusimmat löydykset on noi keskimmäiset, eli nämä:



Ylhäällä olevat vaaleanpunaiset on mulla arkikäytössä, etenkin syksyllä ja keväällä. Ne oon ostanu ensimmäisenä ja on koon isommat kun muut. Niimpä käytän niitä usein villasukan kanssa. Muita koitan vähän säästellä, että ei oo ensimmäinen vaihtoehto pistää leikkipuistoon jalkaan. Valkosetkin alkaa kyllä jo olla sen verran likaset, että ne kuuluu kohta samaan kastiin, haha :D

Onko muita tennari/juuri converse rakastajia? :)

6 kommenttia:

  1. Minä...en osaa kulkea koroissa ja tennarit on vaan niin mukavat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Multa löytyy vaan yhet oikein korkkarit, haha :DD Nekin on vaan juhlia varten. Jotain saapikkaita ja sandaaleja pienellä korolla löytyy sitten mitä käytän välillä viihtellä/ravintolareissuilla yms. mutta kyllä tennarit on parhaat jalassa :)

      Poista
  2. Mulla ei ole vielä yksiäkään. :) Tykkään tennareista, että pitäis ehkä ostaa yhdet ja koittaa kuinka ne istuu omaan jalkaan. :)

    VastaaPoista
  3. Mä ostin viime vuonna ensimmäiset converset ja ne vei kyllä minunkin sydämen! Niistä kun löyty just täydellinen koko (37,5) mitä ei muissa merkeissä edes valmisteta. Kestäväksi ja laadukkaaksi oon kyllä kengät huomannut. Ei tarvinnut kuin ostaa uudet valkoiset nauhat ja kengät on taas kuin uudet! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei oo mulla vielä menny yhetkään noista rikki vaikka kovalla käytöllä onkin ollu :)

      Poista