tiistai 12. marraskuuta 2013

ostoksia ja lähipäiviä.

Mä oon ettiny itelleni sopivaa talvi ulkoilutakkia, mulla on yks Everestin mutta halusin toisenkin. Stadiumin sivuilla pyöriessäni huomasin tarjouksessa Everestin 50e (oikee hinta 169!!) ja siitä sai kanta-asiakkaana vielä -20%, hintaa ei jääny kun n.40e.
Tilasin kyllä erivärisenä, oliskohan se ollu ton hupun punavioletin värinen.

Tänään lähettiin kaverin ja lapsien kanssa ostoksille, pihallakin oli niin mälsä ilma. Tarkotuksena löytää pimulle arki tunikoita/mekkoja, joihin oon nyt tykästyny kun pulauttelu on laantunu. Vaikka kyllä sitä vieläkin on, siitä kertoo meiän olkkarin karvamatot mitkä on puklukuorrutuksessa.. pesulaan heti kun loppuu kokonaan puklailu.

Pimulle löytykin vaikka mitä:
Nää on H&M löydöksiä.

Lindex. Valkosia bodeja meillä on kai vaan 1, niitä tarvi ehottomasti lisää mekkojen alle.

Kappahl.

Maanantaina käytiin Pimun kanssa verikokeissa. On se niin mälsää viedä pientä kiusittavaks, kyllä vaan ääntä lähti kun reppanaa pistettiin kolme kertaa ennenkun osu.

Viikonloppuna J oli ihan innoissaan kun sai auttaa nakkikeiton tekemisessä, niin tohkeissaan pilkko nakkeja.

Isänpäivä meni meillä rauhallisesti, mies nukku aamulla pitkään ja herättyään J anto lahjat (pimu oli jo päikkäreillä) iltapäivällä käytiin syömässä mun vanhempien luona toooosi hyviä ruokia jälleen kerran, nams :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti