maanantai 23. kesäkuuta 2014

Räpsyttimet ja mökkeilyä.

Juhannus alko mulla ripsien laitolla. Mulla ei oo ennen ollu ripsienpidennyksiä ja mua jännitti hirveesti ottaa ne, kun on herkät silmät. Kerran jo jouduin ajan peruun, kun alko siitepölyjen takia hirveesti silmät kutiaan.
Laittajalla oli onneks mun silmille sopiva liima, se ei kärynny yhtään laiton aikana eikä silmät avatessakaan tuntunu missään.


Iiltapäivällä me sitten lähdettiin mökille päin. Mun suvussa on kaks ihanaa kesämökkiä, mihin ollaan tervetulleita koska vaan. Molemmat mun mummot ja papat omistaa tälläset ihanuudet. Toinen on hippusen verran lähempänä ja nukkumisien kannalta parempi. Siellä on isompi "päämökki", sekä pihassa pienemmät yksiöt mun vanhempien sekä äidin veljen perheen. Leikkimökistä on myös tehty nukkumatilat kun me entiset leikkijät ollaan kasvettu isoiks. Iso tontti missä kelpaa lasten juosta, sekä ranta.



Nautittiin seurasta sekä ihanista ruuista. Ilmassa ei valitettavasti ollu niinkään nauttimista, mutta kyllä se aurinko aina välillä pilkisteli.



J jäi mökille yöksi muiden kanssa mutta me tultiin tällä kertaa Pimun kanssa kotiin. Seuraavana päivänä mentiin vielä ulkoileen ja syömään sinne. Pimu ei oo ikinä ollu mikään vaunuissa nukkuja, joten nytkin päikkärit rattaissa kesti 40min, kun kotona sisällä posottelee usein yli kaks tuntia. Nooh, onneks oon vielä kotona niin ei haittaa vaikka välillä tuleekin vähäunisempia päiviä :)

1 kommentti: